Kolęda "Dzisiaj w Betlejem" - jak zagrać na gitarze, część 1.

Właśnie opublikowałem pierwszą część tutorialu dotyczącego znanej i pięknej, tradycyjnej polskiej kolędy "Dzisiaj w Betlejem".
Poniżej nuty i tabulatura.



Jestem w trakcie nagrywania drugiej części tutorialu. Pierwszy dotyczy zwrotki, a drugi refrenu. Przewiduję jeszcze część trzecią, czyli prezentację utworu. Większość osób tworzących tutoriale zaczyna od takiej właśnie prezentacji, ale ostatecznie to słuchacze ergo czytelnicy zadecydują czy i jeśli tak, to w jakiej kolejności zapoznawać się z tym, w chwili obecnej, gorącym jeszcze materiałem. Gorącym, gdyż dopiero powstaje. :-)
Mam nadzieję, że znajdą się osoby, którym niniejszy tutorial okaże się przydatny. Inaczej moja praca byłaby zupełnie bezużyteczna.

Bogumił Rylewicz

Komentarze